Godkväll

Jag har tagit mig en lång supervarm dusch & sitter här med färg på ögonbrynen. Pratade precis en sväng med Elin som jag inte hört av sedan praktiken började. Vi hade mycket att prata om kan man säga. Dags att tagga ner & tänka på sömn. Jag är helt slut nuförtiden, men det är skönt. Dessvärre är jag inte helt kry än så jag har inte kunnat ta upp träningen & det suger. Vet inte hur länge hostan kommer att sitta i. MEN jag hoppas den försvinner väldigt snart. Nu är jag trött på detta. En macka, lite te & mys under min PLÄP som Niklas kallar den. HAHAHA. Det skulle ni höra, Jonna & Kurre. Inte fan sitter jag under det ni tror är plääääp iallafall. Slutyrat. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0