Godkväll

Vi hittade dit & hem också. Det blev på med ugnen & feta arslet i soffan. En sen middag idag, jag är så trött att jag skulle kunna slå ihop här & nu. Men tänkte kolla efterlyst & käka maten som borde vara klar om en halvtimma kanske? Supersugen på att skaffa hus är jag! Fan vad mysigt de bodde. Ett rött hus med vita knutar mitt i ingenstans typ. Men stora ängar runtom varpå kossorna kommer spatsera i sommar. Aw. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag att bo i lägenhet hela mitt liv. Jag älskar att bo nära saker. Att inte vara  tvungen att ta bilen utan fri som en fågel kunna ta mig vart jag vill på mina fötter. Eventuellt premiärgrillning på söndag. Ih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0