Huvudbry

Håll tummarna för att jag blir antagen till en sommarkurs. Jag går som på nålar, får beskedet i början av maj & det är ju typ 2 veckor kvar. Lite bitter är jag allt, för det har strulat till sig. Men jag orkar inte bry mig. Hoppas på att det löser sig. Jag som ville jobba så mycket jag kunde i sommar & se cashen rulla in. Nu blir det kanske inte så, men jag gråter inte ihjäl mig för det. Everything happens for a reason, säger man väl? Inte blir jag ledsen för att jag kan glassa i några veckor, sola, bada & bara njuta - istället för att slita häcken av mig. Men jag ska inte ta ut nåt i förskott, det kanske löser sig. Svärmors assistent kollar ju runt efter möjligheter. & jag har ju andra jobb på g. Dock känns det som att jag skulle behöva SEMESTER. Det har hänt mycket. Vad tänker jag inte gå in på här. Nu ska jag ta mig en dusch & sedan varva ner. Imorgon ska jag kliva upp lagom till åtta & ringa vårdcentralen för att få en tid. Hoppas de kan reda ut varför jag mår såhär, för jag orkar inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0