Ibland blir jag så trött på mig själv.

Jag ska alltid panika i onödan. Det vet de som känner mig. Framförallt Rebecka. Hon vet allt om mina funderingar, uträkningar & planer - för det är henne jag alltid ringer & tjatar på. HAHAHA! Vad jag ville komma till var. . tänk vad skönt att kunna ha en avslappnad det-löser-sig attityd. Dessvärre är det inget jag fått, så istället målar jag upp det värsta tänkbara scenariot. Nu handlade det om sommarjobb, men det har löst sig. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. För de sliter & drar i mig från olika håll. Ska försöka få mitt schema från företaget jag har praktik på imorgon efter att jag varit på röntgen & ge en kopia på det till Ellinor så att hon kan planera in mig hos ***** på mina lediga dagar. Vecka 26-28 kan jag vara bara hos ***** men 29-32 vill min praktikplats ha mig. Vad svårt allt blev. Men jag är tacksam för valmöjligheterna & all hjälpsamhet. Aw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0