Jag ska erkänna en sak

Igårkväll slog jag ihop efter åtta. Med andra ord missade jag desprate housewives som jag längtat efter en hel vecka. Idag är jag ledig & klev upp redan vid halv sju eftersom det var omöjligt att sova vidare. Sitter just nu framför min fina data & irriterar mig på hur mycket det låter när de bilar, vilket de fortfarande gör! Jag hoppas det är klart snart för jag blir galen. Ni ska veta hur underbart det är att vara på praktiken vareviga dag & slippa eländet. Vi håller på att leta ny lägenhet, något lite större med balkong eller uteplats. Ni får gärna hålla utkik om ni hittar något ni tror skulle passa oss. Dags att föna håret en snabbis innan lillebror ringer. Pst! Vet ni vad jag gjorde halv åtta imorse? Solade solarium. Jag är inte frisk! Jag som alltid älskat sovmornar. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0