Renovering pågår

Nyligen hemkommen efter en trevlig fikastund & mätt efter den superstora kardemumma-bullen. Kan ni gissa vart vi var? Yes, bagarstugan. Sedan gick vi en sväng på stan & nu ska jag börja med en liten minirenovering av migsjälv. Det är jag verkligen värd. Hårfärgning står först på schemat, därefter chokladansiktsmask & sist men inte minst klistra dit naglarna & måla dem. Jag har bestämt mig för att sluta bita. Hur nu det ska gå. För att jag ska lyckas måste jag ha lösnaglar konstant tills de växt & sedan kommer jag gå till salong & lägga såndära förstärkning på mina egna, så att de inte går av. . För då är det kört. Sist lyckades jag men det slutade med att en nagel gick av & jag bet ner alla. Så idiotiskt. Dags att sätta fart med min renovering nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0