The last BOUNCE

Så jävla klockrent. Jag kunde inte vara mer tacksam än jag är just nu. Tusen tack Rebecka för att du bjöd mig på halva din julklapp. Känslig som jag är grät jag nästan i slutet. När bara tomma stolar stod kvar. Hela denna dag har varit underbar. En liten minisemester med en kär vän, det är sånt som behövs ibland för att ladda batterierna. För att orka ta nya tag. Vi har ätit kinamat, sushi & fikat. Sprungit på gamla stan & i city, kikade även in på NK en sväng. Jag längtar efter morgondagen - hotellfrukost. MUMS! Sedan blir det en sväng på stan innan hemfärd & när jag kommer hem ska jag göra något så kul som att tvätta. . en lördag. Men på söndag kan jag inte för då ska jag göra något mycket roligare!

Nu blir det hotellsängen & chipspåsen. Jag känner mig snurrig, typ bakis. Ser inte fram emot tågresan & åksjukan. Så det blir nog en sväng förbi apoteket för att inhandla piller mot det. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0