Tjugonde april

Idag har jag spenderat 2 timmar på praktiken & typ 2 timmar på vårdcentralen. Jag blev stucken i fingert 2 ggr (nu har jag ett blåmärke & det gör sjukt ont!) & de tog massa blod från min arm, dessutom petade kärringen ner en tops i halsen på mig. Jag trodde att jag skulle spy på henne. Jag vet fortfarande inte vad som är fel på mig. Men imorgon ska jag på röntgen. Har också handlat receptfria allergitabletter för att testa om de gör någon verkan, på läkarens begäran. Fast jag har inte bara gjort tråkigheter idag. Rebecka & jag tog en sväng på stan & en sen lunch.

Nu blir det en dusch. So long!

Min komihåg-lista
Onsdag - Röntgen
Torsdag - Cellprov?
Fredag - Stockholm
Lördag - Hem från huvudstaden + tvätta.
Söndag - Fira något stort tillsammans med en kär vän & alla hennes vänner.


Kommentarer
Postat av: Sara

Stackarn, krya på dig vännen! tänker på dig. På söndag ses vi (L) tjooo! :D

2010-04-20 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0