Uppdatering - måndag

Tänkte mig en snabbuppdatering så att ni vet vad jag lever & vad jag styr med. Är förtillfället proppmätt på kyckling, ris, krocketter, beasås & wokgrönsaker. Slutade så sent som 17 idag & bara därför får jag vara ledig på onsdag. Jag älskar verkligen min praktikplats & det härliga är att de älskar mig tillbaka, såväl personal som brukare. Därför blev jag efter inte ens två gjorda veckor erbjuden sommarjobb. Det erbjudandet kändes guld värt & helrätt i hjärtat. Av den anledningen har jag sagt upp mig från sommarjobbet som personlig assistent inom kommunen. Jag ångrar mig inte en sekund. Det kommer bli en skön sommar känns det som. Trots att jag ska spendera 8 veckor jobbandes. Någon gång i maj får jag reda på om jag kommit in på någon av de sommarkurser jag sökt på distans (mest bara för att få csn i juni). Jag håller tummarna för att jag får plats någonstans för annars kommer jag ligga efter med ekonomin. & nästa fredag packar jag väskan för en natt i stockholm. Nu ska jag & älsklingen duscha. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0