Godkväll!

Jag håller på för fullt i tvättstugan. (Måste ha rena kläder till växjöresan minsann.) Springer upp & ner i mördartrappor. Mygod! Heldöd nu. Det så bli så förbannat skönt med skolstart alltså. Sovmorgon & styra dagarna som jag själv vill :) Guld värt. Samtidigt som jag längtar tillbaka till skolan längtar jag ut i arbetslivet. Jag vill ta "studenten" & tjäna cash som fan. Unna mig vardagslyx & resa! Idag blir det kyckling & pomme till sen middag. Jag ska dricka en cider till maten. Nu ska jag fortsätta här hemma. Har dammat, dammsugit & svabbat golven. Det gör jag flera gånger i veckan. Är jag tokig? Känns så jäkla bra när det är färdigt! Inte bara för att det ser fint ut, jag kan andas bättre också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0