Godkväll :)

Rebecka har varit här på en titt av nya lägenheten. Det blev lite fika & rundvandring :) Vi fick inflyttningspresent i form av en orkidé. Jag hoppas verkligen att vi lyckas hålla dem vid liv. De är så himla vackra när de blommar. Jag håller fortfarande på i tvättstugan. Är klar med dammsugning & har även svabbat golven. Undrar vartifrån orken kommer? Det känns som jag helst skulle vilja ligga i antingen sängen & läsa en bok eller i soffan & kolla på teve. Men jag gör allt annat istället :) Hah. Bäst att passa på när lust, ork & allt sånt finns - så det både räcker & blir över.

Denna helg har bara sprungit iväg. Imorgon är det måndag & jobb som gäller. Bara 2 veckor kvar nu, sedan är sommarlovet & sommarjobbet slut. Dags för skolstart! Jag längtar faktiskt. För eftersom jag ligger bra till med mina inlämningsuppgifter kan jag njuta & slappa rejält :) Galet underbart. Härligt att jag har sån självdiciplin. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0