I keep dancing on my own

Nu ska jag & älskot inviga bastun. Hur underbart är det inte att avsluta denna tuffa vecka i sin alldeles egna bastu tillsammans med sin alldeles egna man? :) Åh. Jag är så lyckligt lottad. Niklas, jag älskar dig. Du är min familj. Jag längtar till den dagen vi blir tre.

Jag hade en så hemsk dröm innan klockan ringde imorse, vaknade alldeles kallsvettig. Det var som tur var inte en sanndröm. Tack gud! Dock var det en hint om att allt inte stod rätt till. Jag tror att jag har ett sjätte sinne. Ibland önskar jag att jag kunde trolla. Det gör så ont när någon går itu & man inte kan göra någonting alls.

Jag bär på en hemlighet. Det gör mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0