Lördag

Vilken underbar höstdag. Förlåt. Men det är verkligen höst nu. Det är lite småkyligt & solen skiner sådär vackert. Vi har gått mot mörkare tider & mörkare lär det bli. Snart skiftar löven färg. Det är dags att inviga höstkläderna pårikt. Jacka, halsduk & boots! Vantar & mössa. Åh, jag längtar! Det är nog första året jag väntar på hösten & ser fram emot den med glädje. Samtidigt skulle jag vilja trycka på paus. Stanna tiden här & nu! Eller helst spola tillbaka den. Jag orkar inte med farväl. Kämpa.

Idag ska vi tvätta, skruva & köra grejer. Fortsätta städa lägenheten lite. & vi ska besöka vår älskade på sjukhuset. Med hopp om att vår älskade inte lämnar oss snart, utan får komma hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0