Måndag

När jag vaknade på tok för tidigt för att ha sovmorgon tittar jag till på mobilen & ser ett missat samtal. När jag kliver upp & kollar jobbmobilen har jag två missade samtal där också. Alldeles för tidigt! På min lediga dag dessutom. Mm, ni gissade rätt. Det var från jobbet. Förlåt, men jag bryr mig faktiskt inte på min lediga måndag. Den enda lediga dagen denna vecka efter att ha arbetat 48 timmar! Lediga dagar är för mig heliga när jag jobbar & sliter så att det känns som jag inte riktigt har något liv. Give me a break!

Nu över till något roligare! Igår fick jag en present av Maria. Ett armband av röda koraller från Italien. Så himla fint. Jag älskar´t & jag älskar dig! Tiden bara sprang iväg när vi fikade igårkväll. Plötligt var klockan halv tolv. Jag hoppas att vi ses väldigt snart. För jag hatar att sakna dig jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0