Med gråten i halsen

Nu är vi klara för idag kan man säga. Först nu satt jag mig nyduschad i soffan & hämtade andan efter denna dag, som varit tuff på flera vis. Imorgon väntar ännu en fullspäckad dag. Först jobb & sedan med pyssel på vattengatan. Ska bli så skönt när det är klart! Jag ska dricka ett glas iskall 7up & pussa på min älskling. Sedan är det dags för mig att krypa ner i sängen & slå ihop mina gröna. Att se någon man älskar kämpa för sitt liv när man inte vet om krafterna räcker till eller om tiden är kommen. Det. Det gör ont.

Jag hatar raggare. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hatar också raggare!!! hoppas din nära är stark (L) kärlek.

2010-08-28 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0