Onsdag!

Jag är så jäkla nöjd med dessa två dagar på polishögskolan. Helt grymt alltså! Våra föreläsare var två härliga poliser. Idag lärde jag mig att komma loss från stryptag med mera. Jag var helt klockren på att ta mig ur det liggandes. Fick beröm av polisen! Haha. Känner mig stolt.

Sitter i min säng på vandrarhemmet & känner mig halvdöd. Jag har en enorm hemlängtan! Gud vad det hade varit skönt att åka hem idag. Två nätter räcker! Bara att bita ihop. Imorgon ska vi få testa på blandannat akupunktur. Det är en vanlig behandlingsform i det yrke jag kommer ha.

& jag är så jäkla glad! På måndag börjar jag extraknäcka. Vart låter jag att vara osagt :) Allt behöver ni ju faktiskt inte veta. Bra betalt är det. Najs som fan. Jag känner att jag inte fått nog av jobbandet trots att jag jobbat mig igenom sommaren. Hah! Pengarna lockar galet mycket eftersom vi flyttade till en dubbelt så stor lägenhet nyligen. Det saknas endel & just nu saknas pengarna för att shoppa - men snart så. . Ih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0