Onsdag

Jag har sovit från & till sedan sju imorse. Hamnade i soffan framför nyhetsmorgon. Nu är disken diskad & jag påklädd, om mjukiskläder räknas? ;) Tittar på The Dr´s. Grymt bra program! Snart är det dags att ta en dusch & svira om till snygglo-kläder. Ska luncha med världens bästa Rebecka idag.

Jag är frustrerad. Här sitter jag på min röv utan någonting att göra medan jag behövs på olika ställen. Jag skulle kunna tjäna pengar. MEN csn sätter käppar i hjulet för mig. Jag har passerat fribeloppet. FUCK! & det verkar inte som någon är så pigg på att "frysa" lönen. Ännu mer FUCK. Om ni kunde fatta hur mycket jag önskar att det var färdigpluggat. Jag känner mig redo att kliva ut i arbetslivet & jobba stenhårt. Men det får vänta. Ser fram emot vecka 46 & tio veckors praktik. Orka sitta hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0