Tack mamma.

Mamma & jag har spenderat 6 timmar i gamla lägenheten. Ändå har vi bara hunnit bli nästan-klara med köket. Helt sjukt! Den som aldrig genomfört en flyttstädning vet inte hur mycket arbete det kräver. Mygod. Jag är helt slut. Det är kvar att dammsuga & skura golv, putsa fönster i sovrummet & städa badrummet. Det ska mamma hjälpa mig med en annan dag. TUSEN TACK ÄLSKADE UNDERBARA MAMMA! Jag vet efter denna dag att jag inte ärvt mitt urkassa tålamod av mamma. För vilket tålamod den kvinnan har. Hon har gnott sig svettig på en ugnsplåt. Jag gav upp förlängesen. HAHAHA! Tack mamma, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: .Nora.

Usch, flyttstäd är lätt bland det värsta som finns!!!

2010-08-22 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0