Uppdatering :)

Jag hittade en gammal jobb-radio i en av alla Niklas gamla kartonger som stått i källaren i typ 2-3 år. Antennen var av men det fixade jag med silvertejp. Nu har jag diskmusik, fett najs! Då fattar ni att radion står i köket va? ;) Fått upp gardiner i vardagsrum + kök nu. Det börjar likna något här hemma :) Längtar till i augusti då vi kan småhandla lite. (Läs; mycket.) Jag vill ha fårskinnsfäll, mattor, mikro, byrå till hallen, köksbord + stolar, småförvaring till underkläder. Listan kan göras hur lång somhelst, men detdär var nog det viktigaste. Vi sover utan sängstomme & det funkar helt perfekt. Helt ärligt funderar vi på att skippa sängstommen & bara köra på vita nattduksbord. Men vi får se hur vi gör. Nu ska jag ta mig en sväng till ica & sedan ner till tvättstugan. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0