Vilken dag!

Vi har haft en helt fullspäckad dag, jag & min älskling. & det är så himla skönt nu när allt är klart med gamla lägenheten. Att äntligen få lämna det bakom sig. Det känns typ som att en sten lättat från hjärtat. Vi har också hunnit med att hälsa på vår älskade som fortfarande är på sjukhuset. Dessförinnan åt vi på napoli. Det roligaste är att Niklas var stammis där för typ tio år sedan & de minns honom än idag. Vilket minne alltså! För hur många kunder har de inte haft genom åren liksom?

Ner som en pannkaka - upp som en sol.
Idag känner jag mig mycket bättre. Jag tror det är viktigt att man tar en dag då man tillåter sig själv att deppa ihop totalt över precis allt om man känner för det. Det har iallafall hjälpt mig många gånger. Igår var jag så himla less på på tok för mycket. Allt vände inte bara över en natt. Men nu tänker jag verkligen ta tillvara på vad en klok vän en gång sa. Exakt vad går jag inte in närmre på nu. Men en sak är säker. Jag tänker inte låta någon trampa på mig. & jag tänker inte spendera tid på någon som inte kunde bry sig mindre. 

I MADE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0