Godnatt

Jag gillar twitter. Vad skönt det är att man bara behöver skriva typ tre rader. Fast samtidigt lite frustrerande när man vill skriva mer. Då äre ju najs att jag har bloggen. Här kan jag skriva hur mycket jag vill & precis vad jag vill. Jag är sjukt trött i benen. Det känns att jag varit duktig idag. Nu är det dags att försöka dejta John Blund. Ska upp tidigt imorgon. Om det är relativt behagligt ute & SOL då ska jag ta en långis. Tänkte passa på att plugga lite med när jag ändå är uppe med tuppen. Ser fram emot mitt morgonkaffe & knäckemacka med kaviar. Nu blire välling eller jag mena oboy, såklart. Ibland behöver man avreagera sig. Rensa ur. Ordentligt. För att inte ta ut sånt på människor som inte gjort sig förtjänta av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0