Lunch, fika & storhandling

Idag har jag lunchat & shoppat med Rebecka, fikat hemma hos Elin & storhandlat tillsammans med Maddie. Med andra ord har jag haft ganska fullt upp. Som tur är har ryggen blivit bättre, tur är väl det. Annars hade jag aldrig kommit hem med mina åtta påsar. Fuck, vad tungt. Nu är frysen fullproppad & vi har nog så vi klarar oss en månad typ. Vill tacka Elin för dina sjukt kloka ord. Du har så rätt, jag vågar bara inte erkänna det för mig själv. Sanningen gör för ont. Trots allt har detta varit en riktigt bra dag! Jag har hämtat ut klänningen från Nelly. Den var lite kort, storleken större ska vara ca 1 cm större på alla ställen & det skulle inte göra någon skillnad känner jag. Vet inte om jag kommer våga böja mig framåt utan att visa mitt babianass. Kanske ett par ganska täckande strumpbyxor i leopard eller nåt skulle vara snyggt under? Jag får se hur jag styr upp det. Jag kollar vampire diaries samtidigt som jag tänker på att jag borde diska & städa kattlådan. En lång dusch vore underbart också. Med så mycket tankar som flyger omkring är det svårt att fokusera på teven trots att jag fullkomligt älskar den serien.

Fredag - träna
Lördag - ?
Söndag - träna + tvätta
Måndag - dejt med Jonna
Tisdag - fronter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0