Underbaringar!

Vill ge en guldstjärna till de underbara människor jag har i min omgivning.

Niklas. Mitt söta pälsko! Sambo & bästa vän. En alltiallo. Så tacksam att du är min.

Jonna. Vi ses inte alltför ofta & det är väl inte lätt att hinna med allt man vill när man är tvåbarnsmorsa & studerar på heltid, det förstår jag. Jag önskar & hoppas att det blir mer spontanfikor, intensivt tränande & utgångar när ni tagit ert flyttlass häråt igen. Hursomhelst, jag längtar & hoppas! Det kommer ju vara gångavstånd mellan oss ju. Underbart! Det bästa med dig är att du är så klok, ärlig & rak. Att du finns ett samtal bort som min personliga rådgivare närhelst jag behöver dig. Vad glad jag är att vi fann varandra på världens sämsta företag bland smuts, mögel & damm. & att du fortfarande efter bilfärden på tre cylindrar vill vara min vän. (HAHAHA!)

Rebecka. Du är alltid bara ett samtal bort från en spontanfika,  tokigheter eller för att bara snacka skit i en evighet tusen gånger om dagen. Du finns där - alltid. Du lyssnar, stöttar & kämpar tillsammans med mig. Oavsett vad klockan är så är du alltid tillgänglig. Som när jag jobbade sjuka tider på McD, det var alltid dig jag ringde när jag gick ensam & rädd hem eller dit. Jag är så glad att du står ut med mig när jag surar, beklagar mig eller pratar som besatt om alla jävla listor hit & dit. Att du finns & att du är du.

Sara. Min enda vän med humor. Eller samma sjuka humor som jag? Hon är en riktig pajjas, en clown. Men jag har förmågan att se bakom den masken & hon ser bakom min. Vi kan ha så sjukt kul på msn & när vi ses blir det mycket skratt men vi kan vara seriösa också. Hon är så klok denna unga kvinna. & hon kan få mig att skratta en dyster dag, som ingen annan kan.

Jonnis. Vi är så himla olika men jag tycker om dig massa ändå. Längtar till i vår då vi ska gå varv efter varv runt åbackarna & prataprataprata.

Elin. Min grymma PT. Haha! Du är så sjukt jävla klok. Du har så bra lösningar på saker, ger kloka råd & stöttar.

Mina VARDAGSHJÄLTAR - Jeppe, Ville & Bob.

TACK!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack spegelbild. <3 Det uppskattar jag!

2010-02-06 @ 22:25:00
Postat av: jonna

kärlek.

2010-02-07 @ 09:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0