Bla bla bla bullshit

Snacka om träningsvärk, jag tror jag dör. Mygod. Men då vet jag ju att det gjort någon nytta. Känslan är obeskrivlig. Man känner ett lätt eufori efteråt, så är det bara. Att jag inte kommit igång tidigare. Känner mig verkligen suppertaggad alltså. 2010 kommer bli ett bra år, det känner jag. 2009 slutade så himla bra & förberedde väl en bra start på det nya året. Nu är jag påväg att bli en ny människa. Nikotinfri. STOLT SOM FAN. & så har jag satt fart med träningen också. Ih! & kommit över en fobi/rädsla.

Sitter här & pluggar, känner mig som mest aktiv & får mest gjort på kvällarna faktiskt. Någon mer som är så? Skrivit massa om fobier. Ska fila på det sen efter att jag gjort en intervju med en kär vän. Blir väl att börja med självskadebeteende imorgon också. Jag har kommit fram till att jag vill göra ett studiebesök på ett ungdomshem. Vad finns det för alternativ här i krokarna? Fyrby, kolmården, vij? Förslag, någon?

Jag verkligen älskar denna kurs. Detta brinner jag för. Hur kul kommer inte praktiken bli? Jag längtar redan. Tredje kursen vi läser nu, fått slutbetyg på två kurser hitills & lyckats kamma hem full pott, vilket innebär VG. Hur bra känns inte det då? Det är ju slutbetygen som står med på pappret vi kommer använda oss av när vi i framtiden söker jobb. & de som har VG lär ju säkerligen glida förbi de med G. Fick ju bra vitsord från första praktiken med, så jag ser ljust på min framtid.

Nu plugg, sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0