Ett restaurangbesök

Nyligen hemkommen från en mysfredag tillsammans med Rebecka. Vi testade på La Uva. & det är en restaurang jag varmt kan rekommendera. Hur mysigt som helst, supertrevlig personal & utsökt mat. Tummen upp med andra ord. Jag tog något kyckligspett, Rebecka tog fläskfiléspett tror jag. Sedan testade vi på vitlökschampinjoner & friterad lök också. Sjuuuuukt gott. Höll oss till coca cola eftersom vi båda har svårt för alkohol till mat. Helst vill jag att det ska vara mjölk till allt till&med.

Vi begav oss ut i kylan för en varsin Chailatte på espressohouse & nu är jag hemma, uttråkad men fasligt mätt & belåten. Nästan så jag rullar fram. Skrattar bäst som skrattar sist. På fiket upptäckte jag dessvärre när jag spanade in mina egna pattar att jag flagar. WHAT? :| Stackars Niklas som ser ut som en kräfta, fifan vad han kommer flaga sen. För att inte tala om Jonna? Jag menar, jag har inte ens bränt mig. What´s happening?!










Kommentarer
Postat av: jonna

Jag kan inte ens visa mig offentligt. Jag har dessutom hela läpparna fulla med blåsor efter solariet. SNYGGT!!!!

2010-01-30 @ 22:37:51
URL: http://jonnafrimodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0