Fredagsmys

Blödig som jag är lämnade jag vrinnevi med gråten i halsen. Vad jag kommer sakna alla där. De uppskattade mina misslyckade dumlekakor, önskade mig lycka till & sa att jag är välkommen att hälsa på. Under dessa veckor jag spenderat på avdelning tjugo har jag förändrats, utvecklats enormt mycket som människa. & jag kom över min rädsla för sprutor. Har gjort venprov på tre patienter & lyckats första gången på allihopa. Jag som trodde att jag aldrig någonsin skulle våga. Trodde inte ens jag var så fingerfärdig.

Efter hemkomst blev det en sväng till CG för lite kattmat. Självklart slank ett & annat ner i vagnen. Nu ska vi äta lövbiff med klyftpotatis, vitlökssmör & bearnaise. Mums! Till dessert blir det en semla, jag som inte ens är speciellt förtjust i de små rackarna. Nu är det mat!

Jag känner att det är dags att sätta fart med träningen.
Rutiner rutiner. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0