Godkväll

Ibland känner jag mig så jävla uttråkad & rastlös samtidigt som jag känner för att göra absolut ingenting. Pallit. Tände massa ljus här hemma lite varstans & tog mig en kopp chai-te för att varva ner & samla tankarna. Jag känner mig stressad, men vad har jag att stressa över? Det är ju en evighet kvar tills skoluppgifterna ska vara inlämnade. & jag känner mig själv, jag vet att jag är duktig. Jag vet att jag klarar det. Har fått VG på alla uppgifter utan två. Det är något att vara stolt över tycker jag. & jag är nog snaaart färdig med min del till gruppuppgiften.

Ih! Har glömt att berätta något som gjorde mig sjukt glad. Häromdagen hade jag fått ett mejl från min lärare med subject - GRATTIS. Jag tänkte: what? Jag fyller inte år. Det var inte det mejlet handlade om heller. Hon hade fått mitt brev på posten & ville gratulera till den fantastiska bedömningen jag fått från min praktik.

Självklart sticker det i somligas ögon att det går bra för mig. Jag har alltid varit en riktig fighter. & jag skulle aldrig låta mig tryckas ner av någons fåniga kommentarer baserat på enbart avundsjuka! Det är ju inte mitt fel att du inte lyckas med varken viktnedgång, att sluta röka eller att du måste försöka förstöra andras liv för att må bra.

Nej, nu ska jag färga ögonbrynen! So long fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0