Håkansson


Jag har ju glömt bort dessa. Köpte dem för några månader sedan. Provpaket med sex stycken miniflaskor. Vitamin-spray från Håkansson. Fräschar upp & tillför fukt. Finns i dofterna kiwi, cucumber, orange blosson, passion fruit, rose & rosemary. Den enda jag inte gillar är kiwi. Den har en avskyvärd lukt som får mig att få illa. Luktar kräks. Alla andra är helt okej. Min personliga favorit är cucumber. Den känns så fräsch. Men orange blossom & passion fruit kommer på delad andra plats. De doftar verkligen gudomligt! Tydligen ska man kunna spraya på dessa för att fixera sminket. Det har jag dock inte testat ännu. Köpte mina på eleven.se för 125:- Rekommenderar skarpt. När mina är slut kommer jag förmodligen att köpa en stor flaska med cucumber, min favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0