Hejdå 2009 :)

Det nya året skålades in med skumpa i ljura tillsammans med älskling, Madde, Johan, Stoffe & Lina. Vi inledde kvällen med en lyxmiddag, det blev så sjukt gott! Oxfilé, potatisgratäng & sallad. Mums! Det blev en trevlig avslutning på 2009. Många bubblande skratt.

Nu är det 2010. Jag sov till två, var så snurr i skallen när jag slog upp ögonen. Men när jag vaknat till liv efter en dusch mötte jag & R för att starta det nya året hälsosamt på donken. Det var inte ens gott, jag mådde illa. Uff! Efteråt tog vi en fika trots illamåendet på espressohouse. Jag har sagt det förr men jag säger det igen - ingen slår deras latte. När csn kommer ska jag köpa berocca & börja mitt nya liv kry, sätta fart med träning & bli riktigt fit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0