I don´t want no pie if I have to cry

Ge mig ett kilo godis va?! Jag är sjukt uttråkad & godissugen. Imorgon är det 7 veckor sedan jag slutade snusa. Inte en snus har jag tagit. Har inte sugit på några giftpinnar heller. Med ett undantag - ett bloss från en äcklig cigarr på nyår. Jag hade lust att spy. Fifan vad vidrigt. Aldrig mer! Jag är grymt stolt över mig själv & det får jag lov att vara tycker jag. Nu ska jag spara pengar & dra på en resa eller något. Vill ha semester. Riktig jävla semester! Utan att behöva diska, tvätta eller städa. Bara massa vardagslyx, sol & bad. Fucking underbart! Denna lördag lyssnar jag på Alicia Keys på repeat. Hennes senaste skiva är klockren. JAG ÄLSKAR ALICIA! FOREVER! Om man skulle klä på sig lite kläder & knalla till affären en sväng. Fryser ihjäl iklädd bara handduk iallafall. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0