Lördag :)

Nu ska jag straxt hoppa in i en dusch & göra mig snygg sedan får jag se vad som händer under dagen. Oavsett om det blir att stanna hemma i soffan så är det betydligt roligare att stanna i soffan snygg. Inte sant? På måndag ska jag ta tag uppgifterna som hör denna kurs till. Skulle träffa gruppen på msn på eftermiddagen & förhoppningsvis fatta en massa kloka beslut. Boken har jag redan börjat läsa, den frivilliga uppgiften ska jag forska lite i, se inom vilket ämne jag vill fördjupa mig. Sedan ska jag bara ringa samtal angående studiebesök & ta mig dit. I gruppuppgiften kommer jag troligtvis skriva om självskadebeteende eller anorexia. Nu är jag frusen & duschen väntar på mig. So long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0