Lördag

Precis hemkommen från en fika på bagarstugan med M. Där var iskallt & ledningarna hade frysit så det blev en vanlig kaffe med mjölk & ingen latte. Det var mycket trevligt. Blev dock en snabbfika eftersom vi skulle till svärmor halv fyra. Men Hanna & Kenny är tidsoptimister. Haha! Låg vaken till fem imorse & kollade på stulna år. Hade bestämt mig för att gå upp tidigt men trotsade klockan & sov till ett. Gjorde ett tappert försök till att duscha av mig besvikelsen men det gick inte som jag tänkt mig. Fuck! Idag ska jag stänga av datan tidigt & mysa med en bok istället ihopp om att somna skapligt. På måndag ska jag upp fem. Helst ska jag väl vara utvilad också. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0