Nattsuddare

Här sitter jag återigen efter midnatt trots att jag borde sova som normalt folk. Eller normalt folk är kanske ute & partajar, vad vet jag? Såg ett par finklädda jäklar förut när jag satt med R på fräcka & drack chailatte. Alltså seriöst, hur kan man frivilligt hoppa i typ pumps & shorts? Okej att vilja vara finklädd med klänning på nyår trots kylan, men nu räcker det fan. Jag fryser ihjäl bara av att se er. Brrrrrrrr! Jag är så sjukt frusen. Sover med mjukisbrallor, raggsockor & stickad tröja under dubbla täcken. Maten jag gjorde förut blev succe. Kul att min älskling uppskattar mina anträngningar som mästerkock. Hah! Jag funderar fortfarande på vart jag vill göra studiebesök. Förslag någon? Please. Imorgon ska jag fika med M. På söndag ska jag fika med J :) Aw. Jag älskar att fika. Det kan man allt unna sig när man slutat snusa! Ja, för jag är fortfarande NIKOTINFRI & galet stolt! Ameh hur mysigt är det liksom inte att slösa bort några timmar på ett fik i trevligt sällskap & en god latte? Svårslaget! Nu hetsar Sara mig om att jag borde sova & jag instämmer. Så jag stänger av datan & lägger mig för att läsa marley & jag. So long fuckers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0