Onsdag

Fuck alltså! Jag låg vaken på tok för länge igen. Kollade på animal doctor. Det var en häst som tyckte om att sola & hade fått en enorm cancersvulst på sin PENIS! För stor för att operera så de gjorde frysbehandlingar på den. Stackarn. Men vilken söt häst, vilket tålamod! Klev upp straxt innan två. Vafan håller jag på med? Käkade frukost med älskling & katterna. Sedan lämnade min hurtbulle mig för att bege sig till gymmet. Som vanligt kollade jag på honom i smyg genom fönstret & tänkte - FYFAN vad duktig han är, min prins! Det spelar ingen roll om det är -17 grader, han tar den där långa promenaden fram & tillbaka för att få sin träning. RESPEKT! Jag hoppas på att inspireras av mitt gull & komma igång jag också. Det är dags NU. Ska bara signa upp medlemskapet, sen ska jag fan bli fit. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0