Onsdagkväll

Fikat & pratat bort en evighet med Miss-J. Nu blir det matlagning, spagetti & köttfärssås. Till efterrätt gino, så det är bara att skära massa frukter & riva choklad. SötSara smsade att jag skulle med på core men jag var tvungen att tacka nej, har ju redan vart på jympa idag fifan. Det känns underbart att vara igång. Jag trodde inte på det innan men nu har jag fått erfara det själv. Jag har fått mer motivation & ork överlag på bara dessa dagar. Känner mig taggad att komma i form till beach 2010. & idag slet jag fram dammsugaren & skurhinken vilket jag borde gjort för läääänge sen. Ser fram emot min typ tredje dusch idag. Ska peela kroppen med en sak som doftar himmelskt. Aw. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0