Sara & Ida




















Mina katter har lika gott omdöme som jag. De blev genast blixtförälskade i Saris. Jeppe & Ville iallafall, Bob höll sig lite i skymundan. Men sen vet ju alla som känner honom att han är lite som han är. Hursomhelst, dessa timmar bara sprang iväg & jag tror inte att vi var tysta ens i en sekund, var vi? Fick tummen upp för min kladdkaka också & det var ju kul. Sara är när jag tänker efter faktiskt min enda gamla vän. Vi har känt varandra sedan ettan på gymnasiet. & alla kan väl vår historia? En solig sensommardag då vi spelade kolrotsbowling & det var liksom kärlek vid första ögonkastet, fast vänskaplig kärlek då. Under dessa år vi känt varandra har vi gått igenom mycket tillsammans. & trots att vi varit dåliga på att ses så har vi umgåtts på msn. Sara är underbar på så många vis & jag älskar henne. Sara & jag har något unikt, vi är vänner inpå bara själen & vi vet varandras hemligheter. Denna stund kommer jag leva på länge! Men jag hoppas det blir en repris snart? Imorgon ska vi träna också, jag är supertaggad. Ville hälsar till Thorildsson? Pysspyss


Kommentarer
Postat av: Sara

Ida min älskade. :) jag blir alldles rörd av att du skriver få fin & att du är så fin i verkligheten med. Du är en underbar vän, och min äldsta också. :) Detta av en anledning. :) Det känns aldrig som vi varit ifrån varandra länge när vi ses. Älskar dig Idiiis. OCH STEIVE HETER INTE THORHILDSON :| hahaha fritschovsson är det ;D

2010-01-22 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0