Tisdag

Min dag började kvart i sju av något så irriterande som "riiiiiiiiiiiingriiiiiiiiiiiing". Älskot vägrade svara fast jag knuffade på honom. Tydligen hade han bestämt sig för strejk idag, fråga mig inte varför. Men han förtjänar det. Jag somnade om & har sovit osammanhängande tills jag blev alldeles för lack på allt oväsen. Står snart inte ut längre. Jag samlar på mig irritation i tystnad tills jag exploderar. Då blir det liksom alldeles för mycket känslor på en gång. Inte för att jag vet hur ett stambyte går till, men jag kan knappast tänka mig att det måste gå till såhär! Har inte planerat något för denna tisdag, kanske mysa under täcket med en bok? Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0