What´s wrong with me?

Dagen började med ett medelpass tillsammans med Sarabus redan klockan elva. Innan vi skiljdes åt pratade vi om hur pigg man blev resten av dagen efter att man tränat. Men vad hände efter lite sen frukost, ärenden, diskande & dusch? Jo, Ida slår ihop på soffan & stannar i drömmarnas land i 3-4 timmar. Innan jag slog ihop hann jag säga till mitt älsko att jag inte kände mig som mig själv. Han gav mig en proteindrink & en omega3tablett & berömde mig för att jag tränat 4 dagar under min premiärvecka. Inte illa pinkat va? Sen vaknade jag upp tommare än tommast, nästan ihålig, med hängande mungipor & ingen ork alls. Hoppas jag repat mig till imorgon då jag & Madde ska köra box.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vännen då.. Du kanske har gått ut för hårt? Du får trappa ner lite och låtas kroppen vila mellan varven. Deal?

2010-01-23 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0