Aj aj aj

Jag ska vila upp mig ordentligt till imorgon. Är helt förstörd idag efter att ha klippt gräset. Det är något jag aldrig någonsin gjort tidigare i livet. (& det känns lite som att vill jag klippa gräset skaffar jag mig en egen gräsmatta.) Jag har så galet ont i nacke & rygg nu. Vilket tyder på att jag fortfarande inte klarar av ett fysiskt tungt arbete. Hoppas att min chef tar hänsyn till det när schemat ska justeras. Jag är rädd om min kropp. Vill inte riskera att bli förtidspensionär.


Kommentarer
Postat av: ...

Eller så är det så att du aldrig klippt gräset förut och därmed nu använt muskler som du inte tidigare jobbat med och har träningsvärk och blir stel? :)

2010-07-20 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0