En dag kvar!!!

Jag kan knappast tro  att det är sant, så fucking underbart. Imorgon börjar vi flytta, iih! På lördag är tanken att vi är inflyttade & det ska firas med ett glas vitt på balkongen. Jag funderar på att sova i lägenheten ensam fredag till lördag, för det är så mycket jag vill pyssla med. Hänga in kläder med mera. Det finns ju typ tusen saker att göra. Sambon har annat att pyssla med, så han vill sova här. Äh, vi får se hur det blir. Om någon känner sig sugen på att hjälpa mig att åka & handla sängstomme & nattduksbord i någon bil dessa kartonger går in, hojta till. Nu är det dags att kila mot jobbet med paraplyt i handen. Det blev lite justeringar pga sjukdom idag, så jag försöker komma på vad jag & min klient ska hitta på :) Ciao


Kommentarer
Postat av: Nora

Vad kul, det låter som att det är en fin lägenhet!

Lycka till med flytten!

2010-07-29 @ 11:36:55
URL: http://noraskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0