Onsdag

Snart är det dags att flytta! Ih. Det närmar sig fort som fan & tur är väl det :) Vi får nycklarna fredagen den 30:ende. Visserligen jobbar jag till 17 men det hindrar inte mig från att packa bilen full med kartonger & påbörja det stora projektet. Vi siktar väl på att köra resten på lördagen med en hjälpande hand från våra änglar på jorden. De frivilliga & lite lagom påtvingade är min bror, Niklas bror, Rebecka & Maddie. All tacksamhet till er! Jag lovar att jag står till ert förfogande när det är er tur att flytta. Deal? :)

Jobbat hela dagen idag & är lagom sliten nu. Fortfarande förbannad eftersom en idiotjävel kör rakt ut framför mig i rondellen vid branstationen. Jag kom från ektorp & skulle rakt, till kungsgatan. Men en sjukt inkompetent person som jag undrar vartifrån han fick körkortet kommer från promenaden & kör rakt in framför mig så att jag får lov att tvärnita bussen. Helt galen blev ag & slängde mig på tutan. HAHAHAHAHAHA! Skit ska skit ha.
Eftersom jag är kung på att köra minibussen undrar jag om inte mina kära vänner känner sig manade för en tripp till typ ullared i höst nångång vavava? Eller varför inte Tyskland & handla alkohol?


Det känns lockande med en dusch. Känner hur jag luktar träolja. Oljat in utemöbler idag. Det är dags för middag också. Idag blir det färskpotatis med kantarellsås & köttbullar typ. MUMS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0