Shu

Vi har pysslat med min cykel idag. Däcket exploderade. Ni skulle sett Niklas min. Jag skrattade ihjäl mig. Efter 4 timmar gav vi upp. Orkade inte åka & köpa nytt däck & fortsätta med detta projekt. Det får bli en annan dag. I helgen kanske? Jag får helt enkelt promenera till jobbet ett tag till.

Jag är förbannad & irriterad. Ni som tror att ni har det lika varmt som vi (eller samma värme) är välkomna hit. Ni lär få bekräftat ganska omgående att ni har fel. Det är galet varmt i vår stad i nuläget men vi har haft istortsett samma temperatur sedan maj. Nu är det bara fuktigare. Luften står still. Det är som en bastu.

DET SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT ATT FLYTTA! Tackvare vår fittiga hyresvärd åker vi på en dubbelhyra. & vi får väl bita i det sura äpplet & punga ut med cashen. De är så förbannat snåla & småaktiga. Vrålidioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0