Thank gooooooood it´s friday!

Fredagen inleddes med jobb :) Jag stod i solskenet & strök. Det får jag betalt för. Inte helt fel. hur många gånger har jag inte påpekat hur mycket jag älskar mitt jobb? Jag är så glad varenda dag när jag kommer hem, trots att jag lider av både det ena & det andra just nu. (Ont om sömn pga värme med mera.) Mina kollegor är helt underbara. Det är ett helt klockrent jobb helt enkelt! Aw. Så härligt att känna så. Efter jobbet cyklade jag hem på min underbara cykel. Kort efter hemkomst bestämde vi oss för att åka ut till landet & mysa till det när vi ändå är barnvakt åt blommorna & huset. Vi grillade & åt oss hur mätta somhelst, badade nakna i poolen & sprang runt i skogen som villdingar & letade kantareller. En helt underbar liten utflykt som avslutades med ett hysteriskt skrattanfall. Jag älskar min Niklas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0