Uppdatering från nya lägenheten :)

Förut sa jag till Niklas att det känns som att jag har hittat hem. Äntligen! Tidigare i mitt liv har jag haft svårt att känna trygghet. Jag vet vad det beror på men det är inget jag offentligt går ut med. Niklas svarade att han också känner sig väldigt hemma här. Ett hem är inte ett hem bara för att det är möblerat. Jag vet att det krävs mycket mer än så. Jag har funnit min trygghet här.

Återigen ett stort tack till mina tappra soldater som hjälpte oss med flyttlasset.

Vill passa på att hylla min sambo, bästa vän, kärlek & blivande man - för att han är den han är. Det finns inte något jag inte skulle göra för honom. Jag älskar dig Niklas. Mest av allt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0