Det är på riktigt!

Jag & mitt snuffo har nu skrivit under kontraktet så nu är det vår. Bara att vänta på inflytt & att det flyter på smidigt med utflytt från denna.

Om någon känner sig manad att hjälpa mig med flyttstädning, hojta till :) Vi tar också tacksamt emot bärhjälp. Det blir trappor fem våningar neeeeeeeer med en tung tevejäkel, en ännu tyngre säng, soffor som väger ett ton typ & akvariet. Mygod. Älsklingen har redan börjat svettas, bara vid blotta tanken ;) Dit vi flyttar blir det trappor 3 våningar upp.

Katter är kloka djur. Våra vet att det är något på gång. & hur underbart kommer det inte bli för de små liven att lufta sig på balkongen & ha 85 kvm att busa runt på? Aaaw. Det går inte att beskriva i ord hur lycklig jag är. Har länge efterlyst någonform av förändring. Jag är en rastlös själ som lätt tröttnar & blir uttråkad. Det har känts som att jag & N stått på samma ruta & trampat i en evighet. Jag strävar hela tiden efter förnyelse & förbättring fast med samma karl då. Det gäller att hålla gnistan vid liv. Föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0