Im so happy!

Jag fick VG på min frivilliga extra uppgift i förra kursen. VG rakt igenom! Åh, det gjorde verkligen min dag. Jag blir alltid lika lycklig när jag ser en ny betygsättning. Det är liksom cred för mitt hårda arbete & engagemang! 

"Ida! När man vill veta mera och blir nyfiken på något och undrar hur kan det bli så? Och varför? Då har man en bra början till kunskap och det har du visat med ditt arbete, du har verkligen gjort det grundligt. En mycket bra referenslista med tydliga adresser, bra att du skrev om bilden, jätteviktigt och även de sajter som uppmuntrar ungdomar till att hålla kvar sina problem som inte helt ofta kan leda till sjävmord, det finns ju sajter för det oxå! Där har vi baksidan med vårt informationssamhälle! Sen att dina gamla klasskamrater har klarat sig bra visar också att det finns hjälp på olika sätt som du oxå har beskrivit. Att sen få en sån givande föreläsning som Karin och hennes mor gav oss, det är nog det mest optimala!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0