Jag är så galet trött

Ögonen går i kors. Det är en riktig plåga att försöka hålla mig vaken, men jag gör så gott jag kan. Imorgon ska jag träffa N. Kanske för sista gången? Ska känna efter hur det känns & sedan fatta det avgörande beslutet. Vet inte om det enbart beror på personkemin, men det känns inte helt okej.

Det känns däremot helrätt på boj & jag är fast besluten om att stanna kvar där. Jag engagerar mig hellre helhjärtat där, än halvhjärtat på två ställen. Man ska lita på magkänslan.

I höst kommer jag nog inte ha så mycket tid att lägga ner på något jag känner att jag inte riktigt brinner för. Jag saknar motivationen, jag tycker det är tråkigt & jag känner mig själv så pass att jag vet att jag kommer hitta ursäkter. & det är inte rättvist mot den personen.

Hösten kommer att innehålla praktik & jag kommer att fortsätta vara timmis på ambass. Eventuellt tillkommer mer timvik, om jag har turen med mig :) Håll tummar & tår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0