Nej nej nej nej nej nej!

Jag måste nog erkänna, jag är sjuk & jag hatar´t. Jag håller på att dö här hemma i tjugosexgradig äckelvärme. Jag kommer att torka ut innan dagens slut, för jag kan inte ens dricka. Det gör något fruktansvärt ont. Vet inte om det kan vara en halsböld eller halsfluss, något är det. Vad får jag inte reda på förrän imorgon, då jag har en tid inbokad på vårdcentralen. Idag skulle jag träffat Jonna & Sara. Två dejter med underbara pumor inbokat hade jag. Attans! Det liksom sket sig. Jag vill inte smitta dem, om detta nu är något som smittar. Men jag tycker att man av respekt tar det säkra före det osäkra. Dessutom ska jag jobba to,fre & lö. Jag tror jag skulle palla´t, men man ska ta hänsyn till smittorisken.

Om jag inte får i mig något kommer denna dag inte sluta bra. Mitt blodsocker kommer att vara katastrof-lågt & min älskade Niklas kommer få sitta under samma tak som en riktig argbigga. Jag är hungrig som ett as, men jag känner mig inte sugen på någonting alls. Men jag ska göra ett tappert försök att besöka affären & kanske får jag med mig ett gäng goda soppor hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0