Så var det måndag igen

Idag tog jag mig lite sovmorgon, har egentligen inget planerat förrän framåt kvällen då jag ska till boj. Bokade tvättstugan & började tvätta vid niotiden för att få det rent & torrt innan jag ska iväg. Min vecka är ganska fullspäckad. Imorgon ska jag träffa Jonna & så blir det jympa + fika med Saris på kvällen. Onsdagen är inte planerad alls, ska ta dagen som den kommer & njuta lite extra :) Torsdag, fredag & lördag är det jobb som gäller.

På tal om jobb, vad kul det var igår. Jag & Becka sitter på kina. I efterhand säger Rebecka att hon undrade vad det var för en man stod & glodde på oss. Hon kände sig visst lite obekväm & trodde ett psyko spanade in oss. Det var inget psyko, det var bara Putte. En superhärlig kollega! Jag vet att han kände igen mig för min tröja & han blev allt lite surprised när han hörde mig röst. HAHAHA. Jag menar, den rösten har ingen på ambass hört. Tack gud att jag fick mina mediciner. & framförallt att jag fick veta vad det var för fel.

Nu ska jag ner & hänga tvätt + kasta sopor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0