Så var skattepengarna slut ;)


Ville kände för att provligga den nya dörrmattan, det gjorde Jeppe med.


Matte plockar upp grillen, monterar ihop & beundrar den.


Ville var inte sen att provsitta kartongen.


En miniklösbräda inhandlades. Också en väska till Ville som han blev lika förtjust i som matte.


Bögen fick en rosa leksak, den leker han nu med non-stop. Med oss eller ensam.


Att leka är jobbigt. Då flåsar man & liknar en varguuuuulf :D


Jeppe fick en rosa liten leksak med. Den var gosig tyckte hon.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är ledsen att säga det men leopard väskan till katter är sämst :$ Jag köpte den till Stevie o la upp den i min blogg för länge sedan, om du minns? Men jag slängde min det är ingen botten som håller upp dom utan den viker sig typ, prova den och sen spara kvittot om du ej gillar dne gull :)

2010-06-10 @ 13:02:49
Postat av: Ida

Jag skrev på chatten i fb igår att Ville fått en likadan väska som Stevie. Vi testade den igår & den vek sig inte men det kanske kommer? Ska kolla efter mitt kvitto men tror inte jag har det kvar. Om inte annat får dom ha den som ett litet hus eller koja att sova i :)

2010-06-10 @ 13:04:54
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Ida

Har testat att bära runt på alla katter en efter en. & Bob väger typ 4-5 kg tror jag. & det funkar :)

2010-06-10 @ 22:15:15
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0